Meest gestelde vragen
Wat is de opstapplaats van mijn geboekte boottocht?Â
De op- en afstap locatie is bij BAAI Breda aan de rand van het centrum op het volgende adres:
BAAI Breda, Markkade 1AB 4815 HJ Breda.
Hier worden jullie ontvangen door een van onze personeelsleden.
Waar vindt de activiteit plaats?
Onze activiteiten vinden plaats bij BAAI Breda of in het centrum van de stad, tenzij anders vermeld. De exacte locatiegegevens vind je in de bevestiging van de boeking. Deze locatie is leidend.
Hoe laat moeten we aanwezig zijn?
Zorg dat je altijd ruim op tijd bij BAAI aanwezig bent, zodat jullie zeker op tijd zullen vertrekken of starten.
We vragen jullie altijd om minimaal een kwartier voor aanvang aanwezig te zijn.
Waar kunnen we het beste parkeren?
Doordat BAAI midden in het centrum zit, hebben we helaas geen eigen of gratis parkeergelegenheid.
De auto’s kunnen het beste geparkeerd worden in Parkeergarage de Prins. Vanaf hier is het slechts 5 minuten lopen naar BAAI.
Ook is het mogelijk om te parkeren bij STRND Binnen, Â ons zusterbedrijf aan de Slingerweg 76, 4814 AZ. Deze parkeergelegenheid ligt op een kleine 10 minuutjes lopen van BAAI.
Wel hebben we een (onbewaakte) fietsenstalling voor de deur waar je je fiets of scooter weg kan zetten.
Hoe kan ik reserveren?
Je kan een aanvraag voor een reservering plaatsen via de website of via onze contactpagina. Een reservering loopt via het boekingskantoor. Zij checken de beschikbaarheid en de mogelijkheden en komen hier zo snel mogelijk bij jou op terug. Na het ontvangen van een bevestigingsmail is de boeking pas definitief.
Hoe lang van te voren moet ik een uitje reserveren?
Hoe eerder je reserveert des te beter. Sommige arrangementen zijn erg populair en snel volgeboekt.
Tot wanneer kan ik de reservering wijzigen?
Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets gewijzigd moet worden in jullie reservering. Dit is geen enkel probleem. Je kan je reservering tot een week van te voren nog aanpassen. Stuur de wijziging door per mail en wij zullen er alles aan doen om deze wijzigingen door te voeren.
Hierbij kan je denken aan het wijzigen van het aantal personen of het doorgeven van dieetwensen. Deze factoren dienen uiterlijk 1 week voordien bij ons bekend te zijn.
We weten niet precies met hoeveel deelnemers we zijn. Is dit een probleem?
We begrijpen dat het definitieve aantal personen altijd nog kan wijzigingen na het maken van een boeking.
Vermindering van het aantal deelnemers binnen een marge van 10% kunnen uiterlijk tot 1 week voor de datum van het uitje kosteloos schriftelijk worden doorgegeven. Let daarbij wel op het aangegeven minimum aantal personen dat we rekenen.
We zijn met minder personen dan aangegeven. Wat nu?
Je kan bij ons een reservering wijzigen tot een week voor aanvang van jullie uitje. Hierna kunnen wij helaas niets meer aan de reservering wijzigen. Wij hebben op dit punt alle bestellingen al gedaan en de reserveringen bij externe partners al bevestigd. Blijkt het dat er minder personen zijn op de dag van het uitje, kunnen wij hier helaas geen compensatie voor aanbieden.
Kan ik mijn reservering kosteloos annuleren?
Wanneer je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen via de mail is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren.
Indien je er toch voor kiest om je reservering te annuleren, zijn we genoodzaakt om hier annuleringskosten voor in rekening te brengen.
We willen je hiervoor graag doorverwijzen naar onze algemene voorwaarden.
Wat te doen met minder weer?
Alle buitenactiviteiten en rondvaarten gaan ook bij minder goed weer gewoon door. We adviseren je dan ook de weersvoorspelling in de gaten te houden en je hierop te kleden.
Mocht het weer zodanig slecht zijn, kijken we samen op locatie naar de eventuele mogelijke alternatieven voor jullie uitje.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je reservering met hierbij de factuur. Deze factuur dient per ommegaande, maar uiterlijk één week voordien, betaald te worden.
Dit kan via de betaallink in de bevestigingsmail of per overschrijving via iDeal onder vermelding van het factuurnummer.
Is er sprake van een minimum aantal personen?
Indien je een losse sloep met/zonder arrangement aan boord of een activiteit bij ons afneemt betaal je een per persoonsprijs. Het is dus belangrijk voor ons om te weten met hoeveel personen je bent. Het minimum aantal personen is 10.
Als u bereid bent om het minimale aantal personen te betalen, kunt u natuurlijk ook gewoon met minder personen boeken.
Voor groepen kleiner dan 10 personen bieden we ook de mogelijkheid om zelf te gaan varen. Meer informatie of boeken? Dat kan via www.zelfvarenbreda.nl.